עיבוד שבבי מדויק

עיבוד שבבי מדויק

חברת לוונשטיין טכנולוגיות מתמחה בכל הקשור לפתרונות הינע, עיבוד שבבי מדויק ולפתרונות הנדסיים מדויקים בהתאם לדרישות הלקוח, החל בשלבי התכנון המוקדמים ועד לייצור סדרתי. מרכיב בלתי נפרד מעבודתנו מהווה עיבוד שבבי מדויק עבור מוצרים לשווקים רפואיים, ביטחוניים, אנרגיה סולארית, תעופה, רובוטיקה, סמיקונדקטור, צבאי ועוד. גם בתחום זה של עיבוד שבבים אנו פועלים עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, ומספקים פתרונות לאתגרים הנדסיים בכל רמת מורכבות ורגישות בעזרת המכונות והכלים המתקדמים ביותר. אנו מקפידים על זמני אספקה קצרים, ללא פשרות על איכות ובמחירים תחרותיים. הצוות המיומן של לוונשטיין מלווה כול פרויקט מתחילתו ועד שלמותו.

אנו נותנים מענה החל מייצור אבי טיפוס ועד לייצור סדרתי של מוצרי מתכת ועיבוד מתכות

מפעלינו בקרת איכות ברמה הגבוהה ביותר ועל פי התקנים המחמירים ISO 9001 ,  ISO 13485

כמה מילים על עיבוד שבבי

עיבוד שבבי מדויק מהווה חלק חשוב ועיקרי כיום בתהליכי הייצור השונים, החל ממוצרים סטנדרטיים ועד למוצרים נישתיים וייחודיים המצריכים דיוק רב. מדובר בתהליך שבו מסירים חלקים מחומר הגלם במטרה לייצר צורה כלשהי באמצעות מכונות שונות. לצורך העבודה ניתן להשתמש במגוון כלים ובהם מחרטה, כרסומת, משחזת, מקדח ומסור. כך לדוגמא, בכרסומת משתמשים לצורך עבודה על משטחים בעלי צורה על פני מישור, כאשר הסכין מסתובבת ואילו החומר נע מולה על מספר צירים. מכונות הכרסום נחלקות באופן בסיסי לידניות, כלומר שמרבית העבודה עימן נעשית בצורה ידנית, ומכאן גם נובעות מגבלות על רמת הדיוק שניתן להשיג עימן. לעומת זאת, במכונות כרסום עם בקרה ספרתית, או עיבוד שבבי CNC, נעשית העבודה ללא מגע יד אדם. במכונות אלו מוכנסת התוכנית על ידי הצוות המקצועי בטרם העבודה, ומכאן והלאה היא מבוצעת באופן אוטומאטי על ידי המחשב, כאשר ניתן להגיע לדיוק של אלפית מילימטר ולעבודה בחמישה מישורים. יש לציין כי עיבוד שבבי ממוחשב נעשה בדרך כלל על מתכות אך עיבוד שבבים באופן כללי מבוצע במגוון חומרים נוספים כגון ברונזה, פלסטיק, עץ ועוד.

פנו אלינו

כבר יותר מ- 8 עשורים זוכה חברתנו למוניטין מצוין בזכות רמה גבוהה ביותר של מקצוענות והתאמה מדויקת של פתרונות לצרכי הלקוח. אנו פועלים בשיתוף עם מיטב יצרניות הכלים לעיבוד שבבי, המספקות תמיכה טכנית מלאה וידועות באמינותן ובאיכות מוצריהן. למידע נוסף אודות פעילותנו בתחום העיבוד השבבי, לקבלת הכוונה מקצועית וליצירת קשר עימנו, התקשרו לטלפון: 039780800. אנו נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ובקשה.